Biblioteket!

Idag gick jag och pojkarna till bibblan ;) Måste ju har något kultiverat att göra oxå ;) hahaha.. Nä men jag kände att vi kunde behöva ha lite "nya" böcker att titta i för Mini Monsters skull.. :D

Han börjar ju bli så stor och nu med alla böcker så kanske han kan lära sig lite nya ord på ett roligare sätt..
Vi fick en bok till Spökdjuret oxå :D Så nu blir de högläsning ett bra tag fram över.. Fast jag måste säga att biblioteket i Vargön blivit braa slitet och tråkigt! Inte en enda bok (okej nu över drev jag nog lite) Men de fanns inte så många fakta böcker som var direkt "nya" :P

Lite tråkigt tycker jag då jag gärna snappar åt mig en fakta bok istället för en deckare ibland ;) hahaha knäppa jag!
Hitta iaf en "barn-bok" så nu blir de till att se vad dom tyckte man skulle uppfostra sina barn på 70-och 80-talet ;) hahaha

Men men jag har ju internet om de skulle vara något jag behöver uppdatera så..... ;)9 jag får väl bara njuta av den läsningen jag har ;)

Just nu somna båda barnen såp jag får väl läsa högt för mig själv ett tag ;) hahaha...
Read more, it gives you brain to live with ;)
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0