En riktig mysig lördag!

Jösses vilken härlig lördag :D
BÄSTA någonsin....

Trodde först de skulle bli en riktig skit dag eftersom sambon skulle ut och köra Chrysler hela dagen med grannen :( Så trodde jag skulle få sitta här hemma själv och ha de tråkigt men de slutade väl ändå ;)

Jag ringde min far och kollad vad han och hans sambo skulle hitta på för kul och sen hokus pokus så var nästan hela familjen på väg upp till pappa/morfar ;)

Mini monster tyckte de var jätte kul att leka med "moffarn".. så kul att han till och med glömde av att han behövde sova :P Men han somnade till slut men dock väldigt sent... :P

De är så skönt att komma upp till far.. för där får barnen verkligen vara barn och jag blir så bortskämd så de är synd om mig ;) hahah tur man inte åker dit så ofta för då hade man nog vart en riktig "brat" och tjock som en ladugårds vägg pga all god mat!!! *mums*

Hihi... Men jag får faktiskt erkänna att ibland så känns de som om jag borde vara där oftare dels pga att min far ska få umgås med sina två barnbarn ofta och dels för att jag saknar att umgås med honom...
Kan lätt erkänna att jag är en riktig mamma-gris OCH pappa-gris!!! :D

Idag känner jag mig som en helt annan människa... Även om jag inte var helt barnfri så var de en liten lättnad att veta att de fanns två vuxna till som var med och lekte och hade de skoj.. Men så är de ju iofs överallt dit vi kommer med barnen... :D

Känner att mina barn verkligen är älskade och de är en helt underbar känsla att vara stolt mor till två små godingar :D

Var alldeles tårögd igår då min far gav mig något som jag ganska nyligen fått upp ögonen för.... Herregud... de dummaste var att jag försökte DÖLJA mina känslor... Satt och skaka och tårarna brände bakom ögonlocken men... nä då...inga känslor ska synas.. dum jag är :P

GUD jag är så glad att jag skakar och vill gråta samtidigt.. Idag spritter de verkligen i hela kroppen.. så glad är jag ;)
Så till alla där ute hoppas er dag blir lika välmående som min blir idag... För de här var de bästa jag någonsin varit med om  :D
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0