I´m mrs Lonely!!

Usch ja... I´m so lonely... i´m mrs Lonely! I have nobody for my own :(
Har ni i två nätter drömt om att min sambo ska lämna mig.. rätt så brutala "uppbryt" :(
Inte så najs... Speciellt inte när gubben nu även varit extra trött och sleten och inte orkat så mycket det senaste :(

Jag tror inte på mycket men detta (drömmar) och tarot kort kan stämma äckligt bra ibland!

Men man ska väl inte ta ut nått i för väg.. Men man mår inte så bra av att vakna av tanken på att man kanske blivit ensam och sen vakna och upptäcka att man är ENSAM! (gubben är på jobb!)
Man sätter liksom i hlasen och jag får svårt att andas och livet är piss i fem sekunder innan man kommer på att "gubben" bara är på arbetet!

Men den skräcken jag upplevt dom här senaste två mornarna.. har varit... FRUKTANSVÄRDA!
Jag må vara en bitch ibland men jag vet iaf att jag INTE vill vara utan min käre, knäppe, biltokige älskling!

Livet är bra knäppt men så är de.. och jag vill att alla ska veta att han är MIN och jag slåss tills jag får de jag VILL!
Men jag hoppas verkligen inte att jag behöver ha såna hemska mardrömmar mer....

Älskar dig min skatt! Dig och barna! // Malinsky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0