Jag behöver en paus....

Jag känner att jag behöver en paus i allt som heter tänkande ett tag :/

Usch men men de kanske blir bra när jag får ett arbete och känner att jag gör något vettig igen.. För just nu känner jag mig så J... värdelös.

Men men hade jag vart lite smartare så hade jag kanske vart lite piggare nu.. men men man gör sina val här i livet.. Jag har gjort mina och står fast vid dom... Ska bli så gött bara att vara färdig sen!

Bara njuta av åkturen.. för de ska jag göra...
Så trött på de mesta just nu.. *urk*
Men men som sagt de är själv förvållat eftersom jag gjort mitt val...

Nä nu är de dags att rycka upp sig och sätta igång igen.. Ingen vila ÄN!
Hmmm denna bloggen börjar bli lite dyster ibland :P men men någonstans måste man få "gnälla" av sig LITE iaf!

Massa kramar och nästa gång kommer jag med GODA roliga nyheter ;)
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0