Kejsarens nya kläder...

Jahapp då har man köpt lite nya kläder till Mini Monster...Kunde kanske gått till något annat men JAG vill ge mina barn lite kläder... Eller iaf Mini monster då hannu växt ur ALLT!! :(

Han behövde verkligen kläder.. stackaren :(

Blev lovad kläder till mig själv men jag tänkte längre fram och sa NEJ!... Kanske var dumt men jag känner att vi har viktigare saker att "fylla hålen med" eller ja.. ni förstår vad jag menar!
Mår så dåligt varenda gång jag öppnar min garderob men nu mår jag lite bättre när jag vet att iaf mina barn har HELA och rena kläder... :D

Mina barn är allt... Har dom de inte bra så mår jag INTE bra.. osv...
Fast ibland kan jga ärligt säga att jag önskar att någon kunde skämma bort mig med lite kläder och grejer... Men men jag är ju VUXEN.. jag borde klara sånt själv nu ;) hihi....

Nä men gud vad jag känner mig gnällig :P haha Jag är ju som sagt VUXEN.. ta de som de är och gå vidare människa ;) haha sitta och älta så :P Kan ju bli dum i huvudet för mindre!!! :D

Nää nu blir de avkoppling och försöka tänka sund, friska tankar... (happy thoughts, happy thoughts!!!)
Love, kiss, kiss, bang, bang....//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0