Lika bra jag säger de själv....

GAAAAH! Hur J****la dum får man bli?? Vad har jag lärt mig egentligen?? *morr* Jag har tabbat mig... :( Har räknat fel på blöjorna till barnen så jag har nätt och jämnt så jag klarar mig (eller ja barnen) Men de kan ju hända något oförberett :(

Hur i hela H tänkte jag??? ÅÅÅh jag är så förbannad på mig själv... Tur man kan vika tyg-blöjor... :P
Men är ju gött äckligt om dom skiter... :P *morr*

Jag hatar mig själv idag.. Hoppas bara inte barnen mår illa av det :( Mini monster kanske tycker de är skönt att vara lite nakenfis.. men spökdjuret... ja de kommer ju så mycket ifrån honom ibland :( (nej jag är inte äcklig, jag menar kiss inte nummer två :P)

Men som tur är så kan man vika ihop ett par tygisar idag... som tillfällig hjälp... Men jag har ju några få blöjor kvar men dom vill jag ju hellre att dom ska ha på natten och om de inte funkar med tygisarna... hahaha

GUD vad dum man får bli ibland... usch klandrar mig själv så mkt att jag har svårt att må bra idag :(
Hur kan jag göra så här mot mina barn?? Tur att gubben får lön imorgon så han kan köpa fler blöjor... De får fan bli MASSA blöjor denna gången!

Usch jag mår så dåligt! Stackars barn som står ut med mig som mamma :( Värdelös.. så känner jag mig :(
//MalinskY!

Kommentarer
Postat av: Drutten

Men lilla gumman! Inte är du en dålig mamma för det!! Så mycket kärlek & trygghet som du ger dina barn så älskar de dig precis lika mycket ändå! Alla kan vi missa ibland! Och vad gillar barn bättre än att få springa lite nakenfis!? Det löser sig det lovar jag! <3

Bamse kram från mig & Edvin!

2011-06-14 @ 12:33:17
Postat av: Millan

SLUTA!!!! du är inte alls värdelös som mamma!!!! du är inte mer än människa som precis som alla andra gör misstag.. som jag ser det så är det mer viktigt att ge sina barn kärlek än andra saker.. det skulle vara värre om man inte hade råd till mat och de går hungriga.. Jag tycker du är en jätte bra mamma som gör allt vad hon kan för att barnen ska ha de bra.. jag tror inte att jocke bryr sig och alexander ännu mindre än jocke.. de är bara glada att du finns där för dem!! Kramar

2011-06-14 @ 13:00:36
Postat av: cissi

De är lätt hänt, de klarar sig nog, de kan ju vara nakna idag till de ska sova ikväll.

2011-06-14 @ 14:32:19
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0