Play-dooh!

Jupp de blir stor bak hos oss... ;) ska baka inför dop/2-års kalaset och så tänkte jag att jag skulle "baka" play-dooh! ;)

Så jäkla kul med play-dooh... :D ska bara fixa lite karamell färg och matolja.. sen ska jag och Mini Monster kladda ;) hehehe....

Undrar jag vem som tycker de är roligast?? hihi...

Helgen har varit full med massa sköna stunder... Tur de med tanke på hur man har mått det senaste!
Men jag måste nog ringa läkaren och se om dom kan råda mig till nått... :( För jag tror inte de är så bra detta :(
Men jag ska inte oroa någon med skit snack.. de kan ju vara en enkel bagatell.. Men jag har ju inte mått så prima (skinka) det senaste! :P

Hatar sjukhus men vill ju veta vad som händer med mig!
Så wish me luck.... ska nog dra på de en liten stund till :P hatar verkligen sjukhus och undersökningar :P

jaja ha de gött och SKÖT om er! // Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0