PMS-biaaatch!

Har haft ett sånt jäklans humör de senaste och jag antar att de är alla hormoner... Jag menar de är ju nästan första gången på två år som jag har haft en riktig "månad" :P inte konstigt att man inte kan hantera sitt humör... ;)

Men jag har faktiskt varit riktigt rädd för att göra någon illa.. inga barn!!! ALDRIG! Men dock vuxna... inte fysiskt men med "kak-hålet"... *usch*

Så jag har inte varit så social eftersom jag är både rädd för att starta onödiga konflikter och sen för att jag inte ska såra någon som inte gjort ngt.. ;)

Men samtidigt så skulle jag vilja skälla ut några.. men då vet jag att de skulle bli ett jävla hallå.. (ursäkta språket!)
För jag tror på sanningen och att den måste ut någon gång.. Ju förr eller senare.. Dock behandlar jag den med försiktighet då jag vet att sanningen kan såra rätt styggt... :(

Men när man har en sån stor och okontrollerbar PMS-biaaatch röst i bakhuvudet så är de bättre att stanna hemma ;)
Jisses ibland skrämmer jag till och med mig själv ;) eller ja rättare sagt min Biaaatch-röst skrämmer mig ;) hahaha...

Så om ni möter på mig och jag verka väldigt spydig så kan de bero på detta.. iaf just nu.. om inte annat så är de för att jag inte gillar dig ;) hahaha skojar bara!
Nä nu ska jag försöka ta kontrollen över min kropp och min PMS-biaaatch ;) See ya!!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0