Röd, fuktig och irriterad....

Hahaha de kanske låter som ett typiskt blöj-eksem men ICKE :D
De är bara jag som är solbränd och svettig/klibbigt så feeen ;) ahahahaha....
Irriterad blir jag ibland men de är bara pga att värmen ibland blir lite för mkt för lilla mig ;) hehehe

Men jag ska då fasen inte klaga... de har varit en underbar dag med mkt skratt ;) Älskar verkligen att se på när min lille son busar och har de skoj...
Idag tog vi fram hans barnpool som han fick förra året i födelsedags present... Först var de inte roligt alls att bada... och deffinitivt inte med bad brallor :P hahaha Men så fort svågrarna/farbröderna började "bada" dom med och brallorna åkte av så blev de fulle rulle med en gång :D

Såå mkt har jag baske mig inte skrattat på flera år tror jag ;) Min lille goe pojk hade de så skoj :D
Älskar den här dagen.. den ska jag komma ihåg länge :D

Just nu är han så trött efter allt bus och alla nya intryck han fick av sitt pool-bad ;)
Han har ju så många som tycker om honom såå mkt.. ååh min lille goe pojk....
Livet är så mkt bättre med mitt lilla mini monster.... Spökdjuret blir väl oxå ett litet charmtroll.. ;) Men de hoppas jag dröjer ;) hihi så han bara kan vara "mitt" charmtroll :D

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0