Studenten...

Idag tog min käre svåger studenten.. :D Vi kunde inte vara mer stolta... hade förberett det mesta då allt spårar ut och jag missar ALLT iaf :(

Allt börja med att jag skulle hjälpa svärmor/farmor med dukning och annat små pill innan svågern/farbror kom hem...Medans jag gjorde de så hjälpte svärmor/farmor oss att få bort en gammal skit bil som bara står och skräpar..

Meeeeen.... (inget ska ju gå smidigt när de gäller oss) Så gubben "tappar" bilnycklar, husnycklar och alla nycklar i bilen dom lämnade på skroten... *iiiik* och bråttom var de ju hem för svärmor som gärna ville se sin näst minste son springa ut och vifta med sin student mössa...

Så de blev först hem och då visste dom ju inte vart nycklarna hade blivit "tappade" så då var de att gå bakåt i tiden och försöka komma ihåg och ringa till dom ställena där sambon senast hade varit.. (vilket visa sig var en del ställen)
Hahaha

Till slut fick vi reda på att nycklarna hade blivit upphittade på skroten och de vart ilfart tillbaka dit.. men jag och barna kunde inte hänga med (för ena bilbarnstolen var ju i 960:in och bil nyckeln var ju på skroten) Så de var för sambon att åka och hämta nycklarna och han åkte direkt till torget där svågern stod och tog emot alla jubel...

Medans jag satt hemma hos svärmor och kände mig som en jubelidiot för att jag hade missat ALLT!
Men jaja.. Jag sa grattis till honom när han kom hem! Hoppas han inte är allt för besviken på mig :(

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0