Styling/upprustning!

AAh jag blir tokig... Vill göra så mycket på bilen.. Hålla den fräsch så den "håller" länge...
Skulle behövt fästa fast skinnet på dörrsidorna då de "körvat" sig!! Fyy vad de ser schabbigt ut :P

Sen behöver jag en sidospegel... Eller ja bara spegeln då den "poppat" ur :P VAd är de mer... Jo ett par USA-blinkers vore inte fel ;) och en rejält urstädning och putsning inne i... *urk*

En tvätt plus vaxning vore inte fel heller...
Men jag har inte pengar till sånt ÄN! Men städa den kan jag ju göra och kanske hitta någon liten spegel (för de måste vi ha!) Men sen får resten vänta till "bättre tider"....

Men de kliar något så fruktansvärt i fingrarna.. Speciellt när man ser kompisens 960:i... Den är äckligt fräsch!! ;)
Så vill jag att DunDerJoe ska se ut någon gång ;) Sen så vill jag ha riktigt feta fälgar på...

Men som sagt de får bli när man hinner/har råd :P
Hahaha... Men drömma kan man ju göra ;) Så nedrans kul att ha en bil som äntligen har lite "potential" :D

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0