Tre Månader...

Jösses idag kl 13:45 så blev jag mor till en underbar liten kille.. för TRE MÅNADER sen :P hahahaha
Jisses.. de har redan gått tre månader sen man "ploppa" ut en sån fin liten varelse.. ;)

Fasen tycker att dom här tre månaderna gått jätte fort men samtidigt INTE... Imorgon blir de första vaccinationen på BVC :( *usch* gillar inte "mamsen" :( Får vi se hur stor min lille kille blivit :D

Mitt lilla spökdjur ;)

Måste kolla med BVC oxå om jag måste gå igenom ett prick test med Mini Monster.. Tror han kan vara pollen allergiker :(  Vilket inte är så helt otroligt då både jag och sambon är ganska snoriga och häftiga nu :P
Men vi får väl se imorgon ;)

Tada så länge! //Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0