Bil problem...

*Morr* *spott* *fräs*
Igår kom sambon hem och sen var de kört.. Bilen bara dog för oss... :( WTF!!!!!
Vi som hade tänkt köra massa grejer till lägenheten och sånt :P Meeen nej då :(

Men efter en del pill och slit från sambons sida så fick vi äntligen igång den... (skiiiit bil) Han bytte kolen så nu får vi väl se hur länge den går den här gången då :P Den rusar styggt på tomgången men när man lägger i en växel (det är en automat) så slutar den yla... Hmm kanske skulle döpt skiten till ylet!

Så idag får de nog bli lite mer grejer som får åka bil... Måste ju komma igång med flytten snart! Har ju bara denna månaden på oss sen måste vi vara ute ur den gamla bostaden :P hahaha....

Fast de är väldigt många som ringer och stressar om denna förbannade flytten så vissa dagar har man inte ens lust att röra en enda flytt kartong :P Hatar tjat och stress.. Även om "dom" inte fattar att det är de dom gör när dom ringer eller smsar i all väl mening och frågar... Hade inte sagt nått om de bara var ett fåtal gånger i veckan men detta är varje dag sen i söndags (1 maj!!) *morr*

JAG FLYTTAR I MIN TAKT!!!! TACKAR!!!

Jaja jag ska väl inte vara sån.. glad att någon tänker på oss men samtidigt jag har ett privat liv och jag vill gärna var (eller iaf försöka vara) VUXEN nu och klara mig själv ;) Känner mig lite som Mini MOnster.. KAN SJÄLV ;)

Näää nu kallar hjorden på lejoninnan så off I´ll go!!
Until next time.. // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0