Fascinerande!!

Igår när jag gick och la Mini Monster så slog de mig när jag låg och titta på hans små, små fötter....

Herregud JAG har skapat dom där små fötterna... JAG har skapat dom där små, små tånaglarna... och till och med varenda virvel på tårna... ;)

Rätt mäktigt!!!

Tänk att den lilla killen som ligger här i sin junior säng faktiskt har från ett litet pytte pluttigt ÄGG blivit en sån fin liten människa....och förhoppningsvis fortsätter vara en fin människa upp i vuxen ålder... :P
Hur kan något så fint växa och bli ännu finare inuti mig??

Hur har jag lyckats?
Varenda plutte grej på mina söner har JAG (och givetvis sambon) skapat! Helt otroligt!

Jag är faktiskt så stolt över mig själv och vad jag har skapat.. Inte visste jag att jag var kapabel till att göra SÅNA fina grejer... hahaha fast man har ju fått betala med utseendet på sig själv ;) hihi....Men de skiter jag i för mina söner blev perfekta och de är dom som ska vara fina nu inte jag ;)

Älskar er Mini Monster och Spökdjuret! :D <3 <3 <3

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0