Livet går för fort ibland!!

Ja jag menar.. igår mötte jag en gammal tant som fråga om mina söta "små" barn och jag höll på att säga att Mini MOnster bara var ett år (kanske ett och ett halvt!) och Spökdjuret höll på att bara bli en månad.. men så kom jag ju på att snaaart är mini monster två år !!!! :O

Och Spökdjuret är ju snart tre månader... Omg!!!

Jag blev nästan helt förstörd och tänkte va fasen jag måste ta till vara på alla dagar jag har med barnen.. (iaf tills dom blir så stora så dom inte står ut med mina pussar och kramar längre) hehehe...

Tanten som jag hade mött sa detsamma.. att jag borde ta till vara och ta mycket kort för småbarns tiden är bara en kort peroid och sen är dom så stora så dom "klarar sig själva".... :(
Men jag vill ju att dom ska vara mammas små pussgurkor hela tiden ju :(

Attans...

Barn är verkligen den heliga graalen som alla letar efter.. Jag tror starkt på de iaf... Dom är iaf meningen med livet!! :D

Så om ni ursäktar så ska jag gå och busa och pussa på mina små pojkar innan dom säger: "maaamma... gud va du är piiiinsam!!!" ;) hihihi.....

//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0