Maj -en spännande månad

Haha ja den kommer bli rolig att gå igenom... Först MÅSTE vi ut ur huset innan denna månaden slutar! (då ska allt vara kliniskt rent osv.) Sen är de kalas till höger och vänster och sidleds... Först var de svärmor ;) sen var de pappsen ;) sen kommer min halvbror och en kompis barn (på samma dag).. Till råga på de så är de dop och morsdag mitt i allt oxå ;) hahaha...

Så ja denna månaden blir spännande.. inte för jag tänkt mig någon så super speciellt på mors dag (kan ja skippa) Men dom andra dagarna är ju stora och jätte mysiga grejer ju... frågan är bara nu vad min bror önskar sig och vad kompisens unge helst har glädje av eller vad sjutton man ska ge i dop present???

Dop present.. iiik :S Tror aldrig jag köpt en dop present "själv" förut.. inte till en släkting iaf... :S OMG!! Jaja jag tror jag vet vad jag ska göra och ge ;)

Men de får bli hemmagjorda grejer då jag vill ha lite mer koll på ekonomin denna månaden... ;D

Så kul med mycket roliga grejer att göra :D Sånt "gillas"
På lördag blir de iaf stor kalas till stor-pappan själv ;) hahaha.. hoppas han blir lite glad över de han får ;) Inget speciellt bara något litet och fjantigt! (precis som han...hihi NÄÄÄ nu var jag elak)

Ska bli skoj!
Nä nu ska jag fixa lite här hemma innan båda grabbarna vaknar ;)
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0