Morsdag!

Jag älskar min mor! Men jag tycker de är rätt fjolligt att bara en dag om året så ska man fira "morsdag" eller "farsdag" :P Jag menar de var dom här två människorna som skapade dej... De borde hyllas varje dag...

Alla skapelser som går på denna jord är "gjorda" av en Mamma och en Pappa... (hmm stämmer ju inte riktigt nu då eftersom de finns flera "familje sorter" nu för tiden!!) Men ändå! Någon har "gjort" oss till den vi är..

Har uppfostrat oss och givit oss mat och skydd.. vissa har tyvärr inte haft den lyxen heller kanske :( oavsett vad så tycker jag att mamma och pappa är dom viktigaste personerna i livet! Och JAG kommer vara otröstlig den dagen någon av mina föräldrar "viker hädan" :(

Usch så ska man inte tänka... Så imorgon så visst ska jag fira min mor men jag ska även fira min far... :D
Alla är vi lika värda och vi har bara ett par föräldrar...

Så jag ska försöka visa mina föräldrar mer uppskattning och kärlek så ofta jag kan... Önskar jag kunde visa de oftare än vad jag gör... *fy skäms* Men mitt hjärta brister nästan när jag tänker på mina föräldrar.. så mycket kärlek känner jag för dom... Jag tänker nästan varje dag på hur mkt dom gjort för mig...

Bättre föräldrar kan man inte få!!! Älskar er!!! <3 <3 <3
// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0