Multi tasking idag...

Jaaa idag har jag multi taskat ;) hahaha... först var de att laga frukost till mini monster medans spökdjuret låg och vänta på ny blöja... Sen var de att få den ena att sova medans jag och den andre gick ner och började tvätta (tvättdag idag)

Sen var de bara att springa upp och hämta den ena medans den andre väntade på att gå ut och leka... Blev att "leka" i grönsakslandet.. hann göra en fjärdedel sen tröttnade båda barnen och då var de barta att gå in.. laga mat samtidigt som man måste amma och byta blöja... Efter maten var de fulle rulle igen och ytterligare en tur ner till tvätt stugan... medans man ändå är där nere och rör så kan man även ta och städa trappan...

*suck*

Så nu är trappan städan/skurad, barna lagda för eftermiddags luren, lunchen avklarad och bortplockad, och en fjärdedel av "landet".... Va fasen ska jag göra nu?? Nu är jag ju såå uppe i varv och nu sover båda barnen :P

Jaja de blir väl att sitta på FB en stund sen får jag väl se om jag kan börja på maten ;)
hahaha Multitasking!

Jag är nog svaret på de.... ;) // malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0