Multimiljonär...ja tack!!!!

Idag önskar jag att jag hade någon som ringde mig och sa att jag hade vunnit massa pengar.. Så där lagom med snuskigt med pengar ;) hehehe...

Nä men allvarligt.. Har gått runt hela dagen och haft smått dödångest för jag MÅSTE fråga någon om ett "pytte-vynke-itsy-bitsy-lån" :( Men jag VILL inte!!!

Vem ska jag fråga... de finns absolut ingen som kan låna eller som vill heller... (det sista kan jag ju förstå) Hatar att de ska vara bajs denna månaden oxå.. nästa månad börjar de ljusna ;) ÄNTLIGEN!

Pengar är inte hela världen men de är bra mycket! Att skiten ska behöva styra hela ens liv :P *morr!*
Allt jag vill är att de INTE ska gå ut över barnen.. Jag ska lära dom att pengar är viktigt och att man blir berövad på sååå Mycket frihet om man inte sköter sin ekonomi, men dom ska även få en del saker som dom vill ha... Jag kommer skämma bort dom de kommer jag ADLRIG neka till men med måtta!

Jävlar vad jag hatar pengar!!!
Fast ändå inte :P

så jag hoppas de går denna gången med! Önska mig lycka till och jag hoppas till alla er som läser att ni aldrig ska behöva råka ut fölr samma sak ;) // Malinsky!

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst är det skit det där med pengar...:( Pengar är inte allt och det kan inte köpa lycka. Nä det är väl sant men man får mycket större frihet och slipper gå och oroa sig för att det inte räcker till. Hoppas det löser sig för er. Jag håller tummarna för dig...om du håller tummarna för mig. ;P

2011-05-07 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0