Mycket att fixa...

Idag hade jag mycket att fixa... Sånt som blivit "bortknuffat" pga födsel och flytt :P (inte så bra kanske) men nu har de blivit gjort iaf..

Nu har jag ordnat dop dag till spökdjuret... den blev lite sen men jag måste ju hinna skicka inbjudningar/säga till alla  och sen måste jag ju förbereda "fikakalaset" efteråt.. Så de blir lite dumt.. för de krockar ju med mors födelsedag (dopet är dagen efter!) :( men vad ska jag göra???

Får ju bara hoppas att de funkar för alla andra bara ;) Sen skiter jag i resten ;) Haha hoppas lilleman kommer i klänningen bara.. annars får de bara bli någon vanlig klädsel :P (han lär ju inte vara liten vid dopet, så som han växer!!!)

Sen så har jag (kanske) ordnat så Mini Monster får komma till dagis här i Vargön till hösten.. kan han behöva ;) Roligare att umgås med jämnåriga än med tråkiga mamma ;) hehehe... Sen får jag inte glömma att anmäla Spökdjuret sen när han blir 6 månader (de är så lång tid i kö till dagis!)

Nu ska jag strax ringa komvux och se vad jag kan göra.. vill ju utbilda mig till CNC-operatör eller svetsare och få ett "bra" sket jobb som man tjänar en del pengar på ;) Men den utbildningen börjar i höst :( och jag vet inte om jag kan var med då :( För spökdjuret är ju för liten för dagis och Mini Monster vet man ju inte än om han får någon plats på dagis :P så de är lite klurigt än.. Så ska ringa och se om dom "startar" den utbildningen nästa termin oxå :D För då kanske jag kan vara med ;)

Vore sååå bra för vår ekonomi :D

har även fixat ett nytt elavtal som skulle gått ut nu denna månaden så jag är riktigt nöjd med denna måndags morgonen ;) Snart kommer moster sara och morbror andreas och mormor och hälsar på :D hehehe.. roligt!
Fast bara om jag hade haft något att bjuda på :P

//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0