Så mkt att göra...

Herregud vad grejer jag behöver ha gjort men jag har så lite tid att göra de på...

Jag har en lång lista som bör göras och en lista som inte är såå viktig men som oxå behövs göras... Men jag hinner inte.. Dels pga av barnen och dels för att jag blir "handlings förlamad" så fort barnen sover :P (typiskt va?)

Fast lite gör jag ju när barnen sover (om dom sover samtidigt)! De man hinner med... Just nu sover den ena och den andre har kul med sin bobby-car ;) Så jag har lite "fri-tid".... SÅ jag ska försöka vara lite effektiv och gå och grejja lite nu när jag har tid...

Men bara så ni vet jag är INTE osocial jag har bara J***drans massa att göra ;)

Svarar jag inte i mobilen eller nått då vet vi varför ;) Jag svarar sen när jag har tid eller hinner :P
Barnen går alltid först sen kommer kompisar och familj och allra sist (längst ner i näringskedjan) där kommer jag och mina behov ;) hahaha....
Så är de bara och jag tar de som en "kvinna" ;) hihi

/Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0