Supermamma och racingfantast...

Ja jag kände mig som en super mamma i helgen.. hahaha.. Jag menar pröva själv att dra på streetrace och helamma plus hålla kolla på "två" barn.. (gubben blir ju som barn vid såna här event!) hehehe....

Jisses jag kan säga att en gång svor jag högt.. så högt att dom brevid till och med tog ett steg åt sidan ;) *ops*
Fast de är lite krävande att vara ute på sånt här när till och med "gybben" bli barn igen och man får stå och säga till honom om minsta lilla :P Jisses!!

Men men som tur är så är dom ju såååå snälla allihopa så de gick ju såå bra :D Och jag fick göra något som jag längtat efter sååå länge! Fast de blev inte så mycket som jag ville då jag var tvungen att amma och hålla barna varma (de blåste lite mer än vad vi trodde) :(

Men de blev lite bilder och lite spaning på de snyggaste och snabbaste bilarna ;) hehehe...
Men på söndagen så var jag trött och hade då velat haft liiiite mer avlastning.. men men jag är ju supermamman eller iaf scorpionmum ;) så jag fixa grejen ändå ;)

Jag ÄR deffinitionen av multitasking ;) hehe.. Ta hand om barn, Laga mat och hålla hushållet rent och samtidigt packa inför flytten :P haha jaaa säg någon som orkar de och har huvudet klart igen dagen efter??? (då samma visa börjar om igen) hihi.. Jag har ju iofs världens goaste barn som till och med kan hjälpa till med en del små saker men annars klarar man biffen själv ;) hehehe

Jaja helgen har varit rolig och jag fick som sagt komma ut lite även natte tid ;) hehe skoj skoj :D
Hoppas ni oxå hade de roligt i helgen! //Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0