Techno-dunk till frukost!

Haha jaa här är vi lite ovanliga ;) Men de var faktiskt mini monster som börja ;)

Så här började de.. Jag satt och amma medans Mini monster gick runt och tjata om datooo(= datorn!) och då starta jag igång den och då ville ju ungen givetvis kolla ooooan (= Farbror) på garaget.org..
Men då hitta jag en annan bil som var as fet som jag ville kika lite snabbt på och den spelade dunka dunka ;) hehehe

Och jag kollade då upp vad han spelade i bakgrunden och så blev de ;) hahaha...
Så nu blir de dunka dunka.. hehehe.. Spökdjuret sover som bara den.. kanske är han redan skadad??? hahaha (och nej jag spelar inte så högt!!!)

Har även tröttnat på Telenor en hel del... Har knappt använt mobilen och ändå får jag en saftig räkning så nu starta jag igång ett kontant-kort hos Comviq.. Så nu tyvärr måste jag skicka runt till folk igen och säga att jag byter telenr men denna gången är de för att spara pengar till roligare grejer än saftiga mobil-räkningar!

Nu kan jag iaf styra utgifterna med mobilen själv.... :D

Men jisses vad lyssnar jag på egentligen?? hahaha Jäkla psyko-dunka dunka.. ;) mohahaha jaja.. kanske är gött att få "dunka" ut lite skit ur hjärnan ;) hahaha.. en del är rätt sköna ;9 Men en del är ju skadade ;) hehehe

Idag blir de flytt för hela slanten.. sen får vi väl se vad som blir mer... hehe tror jag ska ha den här musiken i min framtida bil.. hehehe barnen är alldeles lugna när jag spelar den ;) hehehe

See ya! // Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0