Mr Krypessons

Haha japp min lille skitis har lärt sig och krypa och han är snabb... hmm nu är de ju så att han har nog krypit i snart en månad men jag har "glömt" uppdatera de här på min kära "barn/utvecklings-blogg" :P

Hahaha jaja jag ska försöka vara bättre på att uppdatera vad mina små änglar gör och kan göra...
Mini monster tex kan numera räkna.. om de blir i rätt ordning är väl skit samma ;) och sen så är han mer och mer pratglad och aktiv... Han har dessutom BIG TIME trots.... Men han är jätte snäll för att ha så mkt känslor och viljor i sin lilla kropp ;)

Spökdjuret ja han kryper som sagt och blubbar massa grejer och är riktigt charmör ;) FAAAARLIGT!!

Så tjejer se upp här kommer de snart två riktiga don juans ;)

Själv så är jag kavr i mina gamla spår fast de går mer och mer framåt och jag hittar alltid nya möjligheter.. är bra sugen på att göra ngt men frågan är vad?? Starta eget, utbilda mig eller bara jobba!?

Hmm ja ajg vet jag måste ju välja ngt av de rätt snart då jag vill ha ngt att göra rätt snart ;) hahaha.. kanske inte bara Mini Monster som har många blandade känslor och viljor ;) hahaha.....

Jaja jag får väl ordna detta då :D
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0