Pressad!

*URK* Känner mej gött pressad just nu! Jag vet att snart MÅSTE jag hitta ett jobb och börja arbeta (misstolka mej rätt...JAG VILL JOBBA!!!) men de är så jäkla svårt att hitta ngt... Sen blir man ju inte mer nervös när man hör att SAAB ligger vid kanten av ruinen... *IIIK* då finns de ju deffenitivt INGA arbeten kvar på marknaden om de skulle hända :P

Så jag är lite pressad!

Söker som en tätting och ska ut nu och fråga runt med personligen på ställen om de inte iaf finns timmar eller ngt...
Funderar till och med på att söka till "gubbens" gamla arbetsplats.. (dom behöver säkert folk nu till vintern!)

Ska nog ta mej sjutton fråga gubben om ja inte kan få de numret och ringa redan ikväll och se vad jag kan få för ngt svar ;)

JAG MÅSTE HA ETT JOBB!!!
Så telly-hooo... off I´ll gooo ;) // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0