Säg grattis men blev inte visare av de ;)

Haha ja dom säger ju att man blir visare med åren ;) haha.. vet inte om jag blev de då ;) haha jag vet att jag blev en unge rikare ;) OCH de är ju inte så illa pinkat tycker jag då!

Fast jag blev ganska förvånad över att så många ville gratta mig igår ;) JÖSSES visste inte att jag var populär ;) haha Runt 40 st gratta mej igår på FB :O

OMG! haha...
Något vidare värst speciellt blev de väl inte igår men som sagt! Hatar själva firandet av min födelsedag inte själva dagen ;)

Satt igår på kvällen/natten och funderade på vad min mamma och pappa tänkte denna dagen för 26 år sen?? När jag var alldeles ny...???
Hmm jag vet ju att jag själv hade tusen och en känslor samtidigt och att jag aldrig mått så bra i hela mitt liv!!
Att skaffa barn/föda barn är den ultimata ego-boosten du kan få.. Jag menar... Du har ju liksom skapat denna varelse oavsett vilken form den kommer ut i sen ;)

Undrar vad som gick igenom mina föräldrars huvud då den kvällen kl 02.19 för exakt 26 år sen??
Jag tror ju att dom tänkte: OSHIT! denna kommer vi få stoooora problem med ;D hahahhaa.....

Undrar om dom funderade på hur jag skulle bli eller vara för människa/person när jag är runt 26? ;D
Tankarna är hos mina föräldrar på min födelsedag för egentligen borde vi fira dom att dom skapade mej och för att dom orkade med mej ;)
Och för att dom gjorde mej till den personen/människan jag är idag! Så ist för att gratt mej... säg GRATTIS till min mor och far ;D

Love Ya! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0