Snart jul...

Jaha vart fasen har detta året tagit vägen?? Snart är de jul och snart ja de måste ju vara om ett par dagar ;) hahaha så är de nytt år oxå...

Om de inte saktar ner snart så lär ju jag vara 50 inom ett par år ;) hahaha...
Hur som haver så finns de ju ett ton att tänka på nu innan julen...

Julklappar, julpynt, julgran och julkort och fan o hans moster.... :P
Hur hinner en del folk?? Jaja man får väl börja planera lite tidigare (som man säger VARJE år!!!)
Detta året kommer de dock vara lite roligt på julafton...

För Mini Monster är ju nu soppas stor så han förstår detta med paket och tomten och myset som blir på julafton...
Sen så har jag... (klantigt nog!) inlett en diet/striktare matvanor och den håller jag stenhårt på... Inte för att jag vill men för mitt välmående och ork!

Jag har märkt en dramatisk viktuppgång sen jag och Mini Monster var förkylda i höstas :( INTE bra! Går ut som fan på mina hälar! Har så ont vissa dagar att jag har svårt att gå... Men de är som sagt mitt egna fel.. eftersom jag fått de till att gå överstyr med vikten och sen varit för lat med att komma igång igen.. Men som sagt de ska jag ändra på nu.. så tyvärr julmaten.. de får bli en annan gång ;)

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0