Vad ska jag säga??

För en vecka sen så blev jag väääldigt bekymrad :(

En utav dagis vikarierna (kommer ej ihåg vem!) kommer ut och möter mig när jag ska hämta min son på dagis och säger att han har bitit en unge :((

Jag blir ju givetvis upprörd och försöker snällt men bestämt säga till min son: "Att så gör man inte mot kompisarna!"
Men blir förvånad över hur min son reagerar eller INTE reagerar! Han typ bara tittar dumt på mig och fnyser.. Så dett har jag tjata på honom i snart en vecka men då...

Då säger den ANDRA vikarien på dagis att detta har alla dom andra på dagis inte hört talas om att min son skulle ha bitit ngn :P

WHAAAAT?!

Menar dom nu alltså att jag gått runt och känt mig och FAKTISKT varit en riktig häxa mot min son... Att jag tjata på honom om ngt som inte ens hänt?? Hur i H-VETE ska ni ha de??? Och framför allt vad ska jag nu tro på vad som sägs på dagis???

Jag menar de var ju ingen dålig anklagelse dom kom med först och så sen tar dom "tillbaka" detta????!
Hmmmmm.... tur att de är "uppföljningsmöte" på torsdag så jag kan ta ett allvarligt snack med dom för sånt här tolererar jag INTE!!!!

Just nu känner jag mig som en dålig mor som har tjatat på min stackars oskyldiga (?) son i nästan en vecka... men de är väl inte mitt fel egentligen?? Usch va snurrigt de är!!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0