Kalas och annat...

Igår var vi på broder kalas ;) han fyller egentligen idag men men ;) han la kalaset igår ;) hahaha
Mysigt att få lite tårta och att få möta allaihopa igen ;) Mini monster tjötar ju om dom ibland så man blir ju tokig ;) hihi....

Senare på kvällen så blev det oväntat alkohol intag :P hahaha... Jaja så oväntat var de ju inte men inte planerat iaf ;) hihi....

Märks idag att man inte är "van" vid att hålla igång så på helgerna :P hahaha.. är liiiite slö idag.. men sen så har jag ju morgonpigga små söner..... ;) men vem kan vara irriterad eller sur på någon som kommer på morgonen och ger en, en bauta kram? Eller så får man ett så stort charmigt leende.... ;)

Ja mina små fisar är bra goa ibland ;) hihi (rätt ofta tycker jag) ;)

Idag är man ensam en stund hemma.. "gubben" har fått för sig att jag ibland behöver barnfria stunder...hmmm undrar ja! :P Sakanr dom så in i H***** varenda gång ngn går utanför dörren... Men men de kanske är bra med lite pauser eller??

KAn ju hålla med att när barnen skriker och maten kokar över och katterna hänger i gardinerna att då... (fast bara lite!!!) då önskar man att man kunde försvinna i bara en minut! (för guds skull INTE längre!!!) XD hahahaha....

Men de är ju så med barn.. hehe tro mej mina föräldrar VET! :D
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0