Rätt lugnt....

Nu har det varit rätt lugnt med "äventyren" ett tag :P
Men men man hinner ju inte med så mkt när man lämnar kl 9:00 och hämtar kl 12:15 :P

Igår däremot så vart jag och spökdjuret iväg och ordna present till en viss pappsen som snaaaaart fyller år ;)
Skönt att ha de gjort ;) Men jag funderar på ngt mer som jag kan skämma bort honom med... Men frågan är vad????

Jaja de ger väl sig!

Idag har jag och spökdjuret umgåtts lite med grannen ;) hehehe... Hjälpte henne att handla.. eller ja... vi höll sällskap och körde vagnen ;) hihi....

Skönt att ha LITE fritid och kanske hinna med ngt nu på dagarna :D
Men saknar allt min kokosboll :(

De bästa är nog när jag hämtar honom och han blir så glad att han börjar gråta ;) kanske är lite hemskt men jag vet ju iaf att han älskar mej så in i....... ;) hihi....

Mina små goa barn!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0