Tål bara en viss mängd...

Jag som alla andra männsikor tål bara en viss mängd kritik och "pikar" :P
Fy vad trött jag är på att höra en del saker... Mest förbannad blir jag när de är riktat mot mej som mamma :( Då kan hela min värld bli svart och INGEt är bra....

Jag är inte perfekt.... HAR aldrig påstått de heller..
Jag "tränar" på att vara förälder... VARJE dag lär jag mej ngt nytt från mina underbara barn och jag lär mej som sagt ifrån de dom ger mej... Fatta det!

Sen så är INTE alla barn lika.. jag kan inte alltid utgå från att de just går så med mina barn bara för att de gick så med "dina" barn :P
Mina barn är inte som dina.. DOM ÄR MINA!!!!!!!!!

Så håll käft för nu ska jag lära mej av dom som kan detta bäst! MINA BARN!!!

*morr*

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0