Vilken underbar morgon...

Haha ja den var helt underbar de var inte de... slapp regnet tills vi kom fram och allt var frid och fröjd ;) MEN......

Mitt humör var inte det bästa! Fan Jag kunde nog skälla ut en pitbull på steroider XD hahaha
Shit jag undrade själv vart jag fick de humöret ifrån... hahaha

Måste iaf ha sett jävligt kul med två små frågetecken och ett stoooooort åskmoln som gick och muttra HELA vägen till dagis ;) hahaha

Kanske var de stressen (fast jag tog de ju rätt lugnt ändå?) eller om de var byxorna som satt för obehagligt tajt (?) eller om de bara var morgon humöret som satt kvar läääänge ;)

Mohahaha.. lovar.. hade ngn mött mej i morses och sagt ngt olämpligt så hade jag exploderat ;) hahaha....
Nu kan jag ju sitta och skratta åt de men i morses XD OMG!!! hahaha...

Psyyyyyko XD hahahahaha!!!!
//Malinsky!

(för er som är lite oroliga NEJ! NEJ!! inget gick ut över barnen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0