Nu har jag tröttnat!

Japp jag har tröttnat på att se den där förblånkade babymagen :P USCH!
Haha....

Så nu blir de träning för hela slanten!
Satt här i fredags och klura ut lite tränings övningar som passar mej och jag hitta en del på nätet och en del kommer jag ihåg från skoltiden ;)

Så jag har nog fått ihop ett ganska bra program :D
Haha eller jag VET att jag fått fram ett bra program för mej eftersom jag har en killer träningsvärk som hållt i sig i snart två dagar ;) hahaha....

Ska försöka skriva ner den ngn dag så om ngn orkar/vågar så får dom gärna köra ett pass ;) hehehe....
Får och går ju att utvidga passet allt eftersom man bygger upp styrkan ;)

Men jag har tre grund moment i mitt pass och de är vighet, styrka och fys! Så du får upp pulsen... och du får upp styrkan...och vigheten ;) (sånt gillar grabbarna ;) hahahaha...

Nä idag vare sig min kropp vill eller inte så blir de mer träning ;D Här ska skapas en form som heter GIIIIRL!! :D
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0