Såå nära...

Nu börjar jag komma så nära ett "vanligt" liv som jag kan... Letar jobb som en dåre och söker det mesta i jobb väg och ordnar så att barn kommer på dagis osv.

Snart kanske jag kan ta mej en väl förtjänt vinare ngn helg :D SNAAAAART så ;) hahaha...
Nä men allvarligt börjar känna mej som en person igen och inte bara en mamma :P

För jag vill ju både vara mamma och "egen".... Svårt att få de där att gå ihop kanske men jag ska försöka...
De jag tycker är mest ledsamt med mitt "nya" liv är att jag kanske får mindre tid med barnen.. (inte just NU kanske men sen när jag får arbete) :(

För DE är nog de enda jag INTE längtar till :(
Men jag gör ju detta för deras skull mest och sen för min skull...

För jag och Mini Monster har ju blivit väldigt bortsämda med varandra... :D vi har ju snart gått hemma i 2½ år :P
(skrämmande vad tiden går och va LITE jag gjort under den tiden) :(

Men nu sätter jag mer krav och känner ju själv att detta är ohållbart att "bara gå hemma" :P
JAG måste arbeta igen och de är snart! Annars får jag krupp, både på mitt sociala liv och på min familj... ;)
Så om ni ursäktar jag ska nu gå och fixa lite grejer så jag kan skämma bort mina änglar!! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0