Börjar bli bra rastlös nu...

Åh det märks att man inte tränat sen förra veckan :P exakt en vecka sen idag... Haha...
Knäppt i mars så var de typ: "åh jag ska börja träna...imorgon!" Nu är de mer.. "när ska vi träna!!" ;)

Härligt.. har ju fått mer energi märker jag ju och de är ju bra att få upp lite styrka och ork innan jag ska göra ngt ordentligt ;) (= jobb)

Sen blir de ju bara bättre och bättre när man ser att våg-siffrorna sjunker och sjunker... haha...
Så sen i mars, då min vikt var  LÅNGT ÖVER de jag ville/vill väga, så har jag nu minskat 6,5kg ;)
Wooohooo för mig! :D

Hoppas ju på att minska ner 15 kg... men först 5 kg i taget...;) ska ju inte döda mig... Men de vore en underbar dröm att ha en match vikt på 75-80 kg iaf ;) de vore ju inte fel :D

Denna veckan har iaf börjat bra med att båda barnen fick mkt beröm och positiva kommentarer på BVC :D
Sånt gillas... Jag är ju såå stolt och jag kunde inte ha större leende på läpparna igår..
Mina små godingar... Skönt att få höra att dom utvecklas och växer precis i deras egna takt :D

Nu hoppas vi bara på att onsdagen kommer med fler bra-iga nyheter... Jävlar vad spänd jag är!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0