Snart jobba lite...

Gud är så sprallig för nu närmar de sig till att jag ska börja jobba :D
Hurra!
Lite pengar i kassan hoppas jag på :D
Hurra!

Ska bli skoj och se hur det känns att vara "arbetssam" igen ;)
Hehe kommer väl vara helt slut men de är de värt...

Träningen känns oxå bra just nu... inte så ont i lederna längre och jag drog upp tempot och vikterna i tisdags.. de ska ju kännas att man tränar och man SKA få träningsvärk efter annars känner jag att jag inte gjort så bra ;)

Barnen är i luven på varandra VARJE dag nu men annars verkar dom rätt nöjda med att vara på dagis och leka!
Mini monster har dock börjat att säga att han inte vill leka med en del barn men sen i nästa andetag så SKA han leka med dom barnen iaf... KNäppo-unge <3

Spökdjuret blir så sjukt rastlös om han inte får gå till dagis, så jag tror nog att dom gillar att vara där o greja en stund... :D

Livet går framåt iaf och jag känner att jag har mkt på gång hela tiden.. men de är väl så när man har två barn och jobbar eller har annan sysselsättning på dagarna... Så tråkigt att bara gå hemma och strosa.. bättre att göra ngt ;)
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0