Vilken vecka...

Förra veckan var en pärs... Började bra med att jag skulle ÄNTLIGEn få jobba lite på Billigast.me ;)
Meeen lyckan varade kort då jag under dagen/kvällen lyckades dra på mig en förkylning... Men jag fattade inte de utan fortsatte dagen efter och sen.. sen var jag körd i hela förra veckan.. ont i halsen så jag kunde knappt äta ngt..

Låg i hög feber och kände mig dum i huvudet av allt hals ont och ledvärk... :P
Myyysigt med ont i kroppen ;)

Fredagen och lördagen så lät jag som en blandning av en pip-leksak och en häxa och jag kraxade fram mycket kul... Men jag mådde iaf bättre och när jag trodde att NU är allt äntligen över så försvinner min hörsel från vänster örat... *morr*

Va i jävlar....

Denna veckan bli de fullt ös oxå... Hoppas jag kan träna lite... Vill ju pröva mitt nya fettförbrännande preparat.. :D
Och sen så vill jag ju göra ngt.. är så sjukt rastlös efter att ha legat i snart 5 dagar...
fyyyy...

Nä denna veckan ser ut så här (om de inte skiter sig):
*BVC på måndagen med Zander-Bander ;) o tvätta o ev träna
* Tisdagen lugnt på dagen o ev träna em
*onsdagen blir de (ÄNTLIGEN) återbesök på Gyn och kanske glädje tjut * 2
*Torsdagen utflykt med dagis... o ev träning ;)
*fredagen bli de barnfritt då min fader tar barnen så jag och sambon kan ut till en kompis och fira lite midsommar :D

Gud vilken vecka de kan bli :D Hoppas hoppas!!!! JAAAAG ViiLL! :D
//malinsky
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0