Wooooohoooo....

Jippie... Äntligen får man ngt vettigt att göra på dagarna... och det bästa av allt... Jag är nästan garanterad arbete efter detta :D
 
Helt fucking underbart!!
En lättnad för mig då jag mer än gärna vill göra allt för min familj för att underlätta... Tänk vad jag kan skämma bort mina underbara barn och samtidigt få lite mer socialt umgänge...
Tjäna mina EGNA pengar... betala skatt och leva...
 
AAAAH!! Jag är så glad så jag studsar...
Allt för min familj.. jag kommer jobba arslet av mig för att dom ska få de bra!
 
Åh mina älskade barn.... Vad jag är glad att jag kan förbättra er framtid... ALLT för er!
Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men förstå att de är en lättnad för mig!
En bättre framtid till mötes...
 
Ett friskare liv (träning) och en bra utbildning o de bästa av allt ett fast arbete (snart iaf) ;)
Glada barn och förhoppningsvis ett lättare ekonomiskare liv....
 
LOOOVE iT!!!
Så en vääääldigt trevlig midsommar till er alla.. Jag älskar er alla! //Malinsky!
(yay meee!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0