Kaffe, vänner och inställd serie

Denna dagen har gått lite fortare!! Men de var nog pga av att de var lite fler "roligt" folk på skolan och för att de fanns en räddande ängel med kaffe!! ;)

Blev som en helt annan människa...
Tänka va lite sällskap kan göra...

Fast samtidigt så har jag längtat hem till mina sjuklingar :( Svårt de där...

När jag äntligen kom hem så var jag efterlängtat och Zander ville inget än att sitta i mitt knä ända fram tills han skulle gå och lägga sig <3

Mammas lilla hjärta!!!

Gör lite ont varje gång man måste skiljas från sina små men jag gör ju de för dom!

Nu på kvällen så skulle jag och sambon mysa framför teven och jag skulle se på mitt favorit program Greys Anatomy!! Men till min besvikelse så har dom flyttat fram de till nästa vecka :( Ååååh!!!

Så u blir de tidig kväll och natti natti för mig!!! Sleep tight!!!

//Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0