Total lycka...

Igår fick en utav mina bästa kompisar en liten tös :) Det kändes lika bra som om de hade varit min egna syster...

Visade min lycka genom att gråta lite i verkstan ;) Gubbarna trodde jag hade blivit total idiot ;) hahaha....

Jag kan verkligen inte riktigt beskriva hur de var att få det sms:et, men lyckan var total!!!

Hade ett dumt flin på läpparna hela kvällen :)
Gjorde ju inte saken bättre med att min kompis även skicka en såå super söt bild på lilla tösabiten!!! Gud jag verkligen smälte....

Jag börjar snart sluta att vara den ENDA mamman i min sociala vänskaps grupp... Härligt!!!!

Så alla mina tankar går idag till min vän o hennes nya, söta baby mjuka LOUISE!! (och givetvis hennes sambo!!)

//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0