Gruffalon var en liten luring!

Söndagen den sjunde april så kom äntligen min efterlängtade tredje SON!
Hade ju återigen förhoppningar på en tjej men visste ngnstans längst inne att de skulle bli en liten pojke till!!

Helt underbart!

Men nu har jag gjort mitt på baby fronten :P dels orkar min kropp inte med mer graviditeter o sen måste man ha tid för alla!!

Jag älskar verkligen mina grabbar!! Tänk för 6-7 år sen så satt jag å tänkte att: "guud vad lycklig jag hade vart om bara NÅGON kunde älska mig (nu menar jag kärlek, inte familj o släkt) och se på mig nu....

Här sitter jag med FYRA GRABBAR som bara älskat mig o jag älskar dom tillbaka mer än något annat!!!!!

Vem kunde tro de?!

Så nu har jag min samling grabbar: Skruttbull, Mini Monster, Spökdjuret och Gruffalon ;)

Mina godingar!!!!
///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0