Hönsmamma?!

Idag har tankarna gått på hög varv... Dels för att nu är de 9:onde dagen övertid och dels för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra/förväntas göra...
 
Jag menar de känns som om de är mitt fel eller att jag gör ngt fel för att ungen inte vill komma ut... :(
Jag menar de förvänats ju att barn nr två SKA gå snabbare att "få ut", men barn nr tre då??
 
Jag känner ju ingen så som nyligen fått barn nr tre och som kan säga hur de ska kännas/vara!!!??
Varför slutar all bebis info efter typ barn två?? Är de ingen som vågar skaffa fler barn efter de? Eller har jag bara tittat och lyssnat på fel ställen??
 
Oron just nu (och den är störst) är att jag kanske skadar mitt barn eller att de blir skadat av att vara inne för "länge"???
Men sen vet jag ju oxå att UL BF är ju inte 100% till förlitliga... Men de är ändå jobbigt att ha passerat både min egna "beräknade" och UL;s "beräknade" :(
Ändå händer inget och jag känner inget... :( (alltså jag känner bebis och den knuffas som vanligt!) Men jag har inga "känningar" :(
 
Så typiskt...
Så tankarna är många.. till och med sambon har "gett upp" och går nu mera och suckar och tycker att allt är tråkigt! Längtan är ju stor!!! Vi vill ju se "gruffalon" nu...
 
Känna lite bebis doft och bara få vara bebis lyckliga igen.... (för detta är sista gången!) DET HAR JAG BESTÄMT!
 
///Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0