Bilkörning

OMG Jag klara de idag! Jag körde så jäkla bra så på två lektioner så har jag redan kommit mer än hälften av körboken!

Kanske inte så mkt att skryta om men jag känner att de är en stor bedrift av mig!

Frågan är varför jag tvivlar så på vad jag kan?!?

Min körlärare är ju bäst på att förklara oxå så hon förklarar en gång sen sitter de!

Är dock lite besviken då jag inte fick visa att jag kan fickparkera men,men vill ju inte ta en hel lektion till att leta fickparkering!

Hur som helst så är jag så underbart nöjd med mig själv!

Ett steg närmare till att jag själv kan köra min älskade passat!!!

Jag kommer ha ett sååå stort flin på läpparna när jag får kortet! :)

Jag vet vem jag kommer åka till först! jag vet vilka jag ska hälsa på och framför allt jag vet att mina barn kommer tycka att de är asgrymt!!!! ;)

Så för att vara lite kaxig: JAG FUCKING ROCKAR!!!!!!

///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0