Det börjar närma sig!

Idag efter körningen så tyckte min körlärare att jag skulle fixa lite tider och att jag skulle boka in mig på riskettan och risktvåan!

Blev lite skakis där ett tag av att veta att jag nu är så nära...

Fan de går för fort eller gör de de?!
Jag vill ju ha kortet snart!

Hur som helst så måste denna lektionen gått bra oxå för de enda hon sa var att jag skulle använda min "fantasi" mer för att förutspå hinder eller dylikt bakom gatuhörnet!

Helt underbart! Hon får mig att slappna av lite oxå vilket är suveränt då jag fortfarande har lite dåligt självförtroende när de gäller min körning.... (vilket är obefogat jag vet)

Så nu är iaf riskettan bokad och tur i oturen så kunde jag inte gå risktvåan denna månaden då den inföll på samma dag som ettan! (dom måste ju se så du blir godkänd i den första innan du får gå nästa)

Men alla vet ju att om man gjort tvåan så är de fan inte mkt kvar innan man har kortet!! Eller har jag fel????

Så nu gäller de att snåla och spara så att allt som kan undvara går till körkortet!
Jag hoppas jag får de innan nästa år! Hoppas kan man ju alltid!

///Malinsky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0