Matematik...

Trodde jag var rätt körd i grus när jag hörde att vi skulle lära oss avancerad matte för att klara av alla formler som elläran kan ge!

Men ta mej fan jag kunde!!!
Allt sitter som ett smäck!

Antingen har jag haft riktigt dåliga lärare innan som gjort att jag inte fattat eller så har jag mognat och byggt upp ett bra matte sinne med åren!

Jag menar jag kan lätt räkna ut en spänning och jag vet vad ström är och ampere och watt :-P

Ja jösses jag kan till och med räkna ut hemska långa och komplicerade ekvationer nu! (fast elektriker borde ha ett H i skolan)

Idag satt jag och räkna ut flera formler och jag fattade vad dom betydde!
Läraren sa till och med sist vi gick igenom de senaste "miniprovet" att han hade tyckt de vart kul att sätta en bock (fel) någon gång på mina prov!!

Blir man kaxig då eller?! ;)

Så jäkla kul att veta att en gammal kossa kan oxå spela golf ;)
Hahaha xD

Nu väntar jag spänt på att få prova mina kunskaper på riktigt!! Nästa vecka börjar vi med demontering :D

Ska bli riktigt fräckt!!!

///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0