Ny start på allt!

Denna veckan har varit fullt ös!

Ny skola, nya vänner, ny kontakt med matte och elsäkerhet!

Nya grejer, nytt nyttigare liv (börjat träna igen!!) :)

En ny förening (giftermål, inte mitt) ;)
De enda so skulle behövt blir nytt nu är min körvana och en del saker på bilen (och kanske en garderob med kläder) ;)

Jag är nöjd! Livet kunde inte gå mer framåt just ni och jag ser en ände som är ljus och skön med hårt arbete :)

Jag verkligen längtar tills detta blir mer än sant!!!

Älskar det liv jag lever idag och mina barn och familj ger mig så mkt kraft och energi!

Idag är jag oövervinnerlig!!! Men de kommer säkert vägbulorna men dom ska jag ta med ett leende och kämpa igenom!

Snart är jag bäst!!!

///Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0