Synden straffar sig...

Jag får väl skylla mig själv lite gör att jag skaffa barnen så tätt, men två trots monster samtidigt var ju inte riktigt de jag hade planerat!

Fast jag får se de positivt, de går ju över för alla samtidigt!!

Sen vet jag inte om jag kan kalla det för trots för den ena! De verkar mest vara okoncentration!

Lite jobbigt att alltid vara "the bad guy" :(
Alltid tjata, gnata och de känns som om jag jämnt o ständigt skäller :(

Borde jag göra ngt nytt?! Ändra min taktik kanske, för just nu så verkar inget hjälpa förrän jag är gråtfärdig och så förbannad att jag går in i andra rummet!

Jag älskar mina små men jag kan ta mej fan känna alla hårstråna bli gråa av tålamod brist!

Måtte detta gå över eller måste jag fixa de själv.... Får tänka lite på detta och ta nya tag imorgon!

Livet är bäst med mina små men när de känns som om jag bara är skurken så känns de som om jag gjort fel.... :(

Uppfostran är inte lätt, de ska inte vara lätt men herregud om jag gör fel!!!! :(

///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0