Världen är bra liten ibland xD

Hahaha jag trodde jag skulle dö idag av förvåning!!!

Saken är den att de börja "en ny kille" förra onsdagen. Verkade reko och man hinner ju inte prata med alla på en gång så.... Men idag åkte han samma buss som mig å då ville jag ju vara artig å trevlig så jag fråga vart han va ifrån!

Då säger han Värmland/Karlstad ;)
Haha
Så jag säger att jag har släkt där å att jag oxå är därifrån typ!
Han undrade mer exakt från vart i Värmland, så jag sa Grums (där bor ju halva släkten typ)

Då visa de sig att han kände min moster och att han lillebror BARA går o klipper sig hos henne!

Sen undrar han om jag känner en annan tjej o tamejfan de visar sig vara min kusin xD då är han syssling med henne xD

Fatta vad världen är liten!!!!
Hahaha!!!!!
Sen kände jag även hans tjej! ;)
Alltså de var gåshuds-läskigt där ett tag ;)

////Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0