Barnens dag...

Idag kände jag och sambon att vi verkligen ville skämma bort våra små grodor...

Så de blev en tur till lek och buslandet och bus i över en timme... (sambon kämpade väl med två som drog åt varsitt håll!)

Sen fick dom lite McDonalds till lunch...
Spökdjuret var så slö de sista så jag funderade på om han eller pommes frites skulle få mest ketchup på sig ;)

Efter allt så fick vi en "vilostund" och jag fick sätta mig och börja cadda...
Kom en bit på vägen och snart klar!!
Har ett problem... vet ju inte hur jag riktigt ska göra de sista då jag saknar ett par kugghjul :P

Men resten har jag fattat och de verkar inte såå svårt :)
Så de kommer nog bli lättare när jag får lite hjälp med det ;)

Känns både bra och dåligt för jag klarade ju uppgiften bara inte just den saknade delen... :(
Hade ju velat klara allt!

Men som sagt behöver bara dom sista delarna sen är de oxå fixat :)
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0