Bortskämd....

Idag vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna att bli så bortskämd!

Vaknade i ren panik av att jag hörde barnen hemma och kom på att dom ska iväg till dagis! (dels för att dom älskar dagis och dels för att jag behöver plugg-tid)
När jag kom upp fick jag en kopp kaffe i famnen och två kramar sen var barnen iväg med sambon!

Där satt jag som ett yrvaket troll och undrade vad som hade hänt!
Tog ju givetvis tag i cad efter lite frukost...

Blev lite yr och la mig då sambon kom hem och bara satt bredvid mig och pratade uppmuntrande med mig om allt och inget!
Sen hämtade han barnen och ordnade så dom sov lite middag (eller ja den ena) och jag fick ett finger som pekade mot duschen...

"Ta en dusch och slappna av"! fick jag som svar när jag sa att jag behövde cadda mer...

Sen ställde han och diskade upp de sista av disken och lagade mat! Special middag till mig (lax med potatis och kall sås)

Alltså jag funderar allvarligt på om jag slagit i huvudet och dött eller vad har jag gjort för speciellt????

Känner mig gott överflödig och bortskämd!!!! och de ÄR inte ens alla hjärtans dag, morsdag eller nått sånt :-P

Funderar på hur jag ska återge allt?!?
Hmmmm....

Älskar iaf min älskling!!! Oavsett vad han gör eller inte gör!!
///Malinsky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0